דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


IDC: המורכבות הגוברת של פתרונות אבטחת מידע מהווה בעיה עבור 41 אחוזים מהארגונים 

מאת    [ 26/08/2013 ]

מילים במאמר: 598   [ נצפה 1629 פעמים ]

פתרונות אבטחת מידע הופכים למורכבים יותר, וכתוצאה מכך 41% מהחברות חוששות כי הדבר יהפוך לבעיה במהלך השנה הקרובה, כך עולה מסקר שביצעה IDC. האיומים המקוונים מתפתחים במהירות, ועבריינים מפעילים כלים ממוקדים יותר ויותר כדי לחדור הגנות ארגוניות. אלה, יחד העובדה כי כל המכשירים – כולל ניידים – משמשים כיום כנקודות גישה למערכות רגישות, מגבירים את הדרישות מאבטחת המידע יותר מאי פעם. פתרונות אבטחת מידע ארגוניים גדלים במספרם ובמורכבות שלהם, ומייצרים אתגרים חדשים עבור חברות המעוניינות לעשות בהם שימוש יעיל.

 

מה הפתרון?

כל החברות, קטנות כגדולות, פועלות על גבי תשתיות משולבות הכוללות שרתים, נקודות קצה, מחשבים ניידים, סמארטפונים וטאבלטים. התקפת סייבר יכולה להתמקד בכל אחד מאלה, כך שחברה זקוקה לפתרונות הגנה מורכבים שיספקו הגנה לכל אחת מהנקודות השונות בתשתית. אך עם הפעלת פתרונות אלה נוצרת פעמים רבות בעיית תאימות. בהיעדר כלי ניהול מרכזי, עלות העבודה לצורך תחזוקה של הפתרונות יכולה לצמוח במהירות. כל אלה מובילים לתקציבי IT לא מתוכננים.

 

על פניו נראה פשוט יותר לרכוש פתרון אבטחה פשוט יותר – אבל הפחתת המורכבות גם מורידה את ההגנה לרמות מסוכנות. זו דרך פתלתלה אשר יכולה להוביל לאובדן הכנסות ופגיעה משמעותית במוניטין. פתרון הגיוני יותר יהיה לרכוש פלטפורמה אחידה המכילה טווח מלא של יכולות טכנולוגיות עדכניות, המסוגלות לאבטח את כל רכיבי התשתית - ממערכת ניהול מרכזית.

 

פלטפורמת אבטחת המידע של קספרסקי עם ניהול מרכזי

מעבדת קספרסקי כבר יצרה בדיוק סוג כזה של פלטפורמה ארגונית. Kaspersky Endpoint Security for Business כולל כלים להגנה על שרתים, נקודות קצה ומכשירים ניידים, וכן טכנולוגיות המונעות ממשתמשים בלתי מאושרים מלגשת למידע ארגוני. אחד היתרונות המרכזיים של הפלטפורמה של מעבדת קספרסקי הוא "מרכז האבטחה" – מערכת ניהול אחידה המספקת לאנשי ה- IT גישה מרחוק לניהול האבטחה של נקודות קצה, ומתריעה אודות אירועים קריטיים. בנוסף, השילוב של פתרון Kaspersky Systems Management מאפשר התקנה מרחוק של מערכת ההפעלה חלונות ותוכנות על גבי תחנות עבודה בארגון, שליטה בהתקנת עדכונים, ניטור פרצות חדשות במערכת, ועוד. כתוצאה, אנשי IT מצוידים במערכת ניהול מרכזית בעלת היקף הניהול הרחב ביותר.

 

לפלטפורמה מספר יתרונות על פני "חבילות" שמציעות חברות אחרות. הבולט ביותר הוא העובדה שכל הטכנולוגיה של הפלטפורמה פותחה על ידי מהנדסי מעבדת קספרסקי ונכתבה על בסיס אותה מערכת קוד. שיטת עבודה זו יוצרת מערך של טכנולוגיות שנבנו יחדיו ומתוכננות לעבוד בממשק הדוק האחת עם השניה.

 

המשמעות היא, לדוגמא, כי ניתן לקבוע מדיניות אחת שתכלול הצפנה, שליטה באפליקציות ושליטה במכשירים. ספקי אבטחה אחרים בדרך כלל רוכשים טכנולוגיות שפותחו בנפרד, וסוגרים אותן יחדיו ב"חבילה". הצעה שכזו יכולה לכלול קונפליקטים ולהיות חסרה באינטגרציה אמיתית שיכולה לפגוע ביעילות העבודה.

 

פתרון אבטחת המידע של קפסרסקי לארגונים

 

Kaspersky Endpoint Security for Business זמין ללקוחות ארגוניים באחת מ-4 חבילות (Core, Advanced, Select ו- Total Security), הכוללות מודולים וטכנולוגיות שונים. בנוסף, ישנה אפשרות להוסיף מספר פתרונות ממוקדים כגון הגנה של שרתים, מכשירים וירטואליים ונקודות קצה נוספות בתשתית ה- IT. בהתאם לדרישות החברה ומחלקת ה- IT, לקוח יכול לבחור את החבילה הרצויה ולהוסיף את הפתרונות הממוקדים הנדרשים – השקעה חכמה של תקציב אבטחת ה- IT.

אודות קספרסקי
Kaspersky Lab היא ספקית פתרונות האבטחה הפרטית הגדולה ביותר בעולם. החברה מדורגת בין ארבע המובילות בעולם בתחום פתרונות האבטחה למשתמשי קצה*. מעבדת קספרסקי נוסדה לפני 15 שנה ומאז ממשיכה לחדש בתחום אבטחת ה-IT ולספק פתרונות הגנה אפקטיביים למשתמש הפרטי, לעסקים קטנים ובינוניים ולתאגידים. החברה פועלת כיום בכמעט 200 מדינות ומספקת אבטחה ליותר מ-300 מיליון משתמשים מסביב לעולם. לפרטים נוספים בקרו ב-www.kaspersky.com
*החברה דורגה כרביעית בבדיקת ספקי פתרונות אבטחה שביצעה IDC ב-2010. הדירוג פורסם בדו"ח ה-IT העולמי של IDC ובתחזית 2011-2015 ובדו"ח נתח שוק מ-2010. הדו"ח דרג את ספקי התוכנה לפי רווחי מכירת פתרונות קצה במהלך 2010.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב